Obchodní podmínkyRegistraceUžívání této internetové půjčovny vyžaduje bezplatnou registraci. Uživatel tím zároveň dává souhlas se shromažďováním a zpracováním svých osobních údajů zadaných při registraci a provozovatel s nimi bude nakládat v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů. Objednání oděvuU vybraného oděvu si objednáte požadovaný počet dní v kalendáři přiloženém u každé fotografie. Po objednání Vám bude automaticky vygenerován email se shrnutím vaší objednávky. Objednávka je závazná a lze ji zrušit pouze po telefonické či e-mailové domluvě. Vyzvednutí oděvuObjednaný oděv lze vyzvednout (a na místě i vyzkoušet) nejdříve první objednaný den po telefonické či e-mailové domluvě přesného času. V mimořádném případě, kdy objednaný oděv nebude na místě k dispozici z důvodu nevrácení či poškození od minulého zákazníka, vyhrazuje si půjčovna právo vybrat a nabídnout zájemci náhradní podobný oděv. Doba půjčení, půjčovné a vratná zálohaDoba půjčení je obvykle čtyři dny. U každého oděvu je napsaná cena půjčení za jeden den. Cena rezervování oděvu tedy záleží na počtu dní, na které si oděv rezervujete. Při půjčení oděvu se také platí vratná záloha (ve výši 100% základního půjčovného), která se při vrácení nepoškozeného oděvu plně vrací zákazníkovi, v případě poškození se z ní však uhradí způsobená škoda. Vracení oděvuVypůjčený oděv je třeba vrátit nejpozději poslední objednaný den. Oděv musí být čistý a nepoškozený (v původním stavu s přihlédnutím k obvyklému opotřebení). Náhrada škody a penáleV případě poškození oděvu je škoda odečtena z vratné zálohy. Při včasném nevrácení oděvu je účtováno penále ve výši 150 % z ceny denního půjčovného za každý započatý den prodlení. Půjčovna si vyhrazuje právo zrušit registraci nespolehlivého zákazníka. Důvodem zrušení registrace je zejména nevrácení půjčeného oděvu, nevyzvednutí objednaného oděvu, poškození oděvu, zadání nesprávných registračních údajů a jiné nerespektování dobrých obchodních vztahů. Záruční a reklamační podmínkyReklamaci můžete uplatnit do 24 měsíců (u použitého zboží do 12-ti měsíců) na emailovou adresu nebo telefonicky, či na adrese provozovny uvedené v kontaktech. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od jejího uplatnění. Kupující je povinen neprodleně zaslat reklamované zboží prodávajícímu. Kupující má tato reklamační práva:
Pro reklamaci vad půjčovaného zboží se toto uplatní přiměřeným způsobem. Odstoupení od smlouvy je možné do 14-ti dní od uzavření smlouvy (v případě kupní smlouvy od dodání zboží) Dodavatel vrátí peníze do 14-ti dní. Půjčovna respektuje všechny platné předpisy upravené pro tento druh činnosti zákony ČR (zej. Zákon 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, Zákon 89/2012 Sb. Občanský zákoník aj. v platných zněních). Z § 1829 NOZ vyplývá možnost odstoupení od smlouvy. V případě koupě oděvu máte možnost jej do 14-ti dnů bez udání důvodu vrátit (peníze Vám budou obratem vráceny). V případě půjčení oděvu máte možnost objednávku do 24 hodin zrušit a to výhradně e-mailem zaslaným na adresu pujcovna-kostymy@email.cz. Na této adrese je možné uplatnit i veškeré případné reklamace, vše zde spolu vyřešíme k Vaší spokojenosti. Mimosoudní řešení sporůJestli se nám přecejen nepodaří spor vyřešit přímo, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, kam má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs . Ostatní případy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými platnými předpisy ČR (zejména Nový občanský zákoník, Zákon o ochraně spotřebitele, Zákon o obchodních korporacích, Zákon o ochraně osobních údajů). |
Přihlaste se:registrace Vaše názory Otevírací doba - pouze po domluvě na tel. 608463510 (prosím ne SMS) nebo | |||
©2018 |
| Aktuální čas: |